Skit bra dag igår

Igår var en skit bra kväll. Efter att jag hade bloggat så kollade jag på YouTube och fixade i ordning mig. Sen vid 16.30 så åkte vi till mormor och morfar får att hämta borden vi hade haft i torsdag på vagnen. Efter det så åkte vi in till Säter. Jag , mamma och pappa åkte ett varv för det var så mycket folk. Sen åkte vi tillbaka till Macken eftersom pappa jobbar där. Då kom min brosa Robert och min kusin Hannes. Så då gick vi alltså jag, Robert och Hannes till min andra kusin Mathias som har en EPA. Så vi gick dit och så åkte vi ett varv. Jag var DJ så jag satt i EPAN å Hannes och Robert satt på flaket. Det var skit kul ända till vi kom till typ Coop dör det alltid står en gubbe och pratar i mikrofon, han brukar oftast säga nånting om bilen men ibland intervjuar han dom som sitter i bilen. Gissa vad han han gjorde när vi kom, jo han intervjuade MIG! Jag kommer inte ihåg vad han frågade mig men jag sa "Ja" till allt i alla fall! Sen åkte vi tillbaka till Macken och bara hängde där tills dom stängde 03.00. Jag tog inte många bilder, men ni får dom ändå! 



Kommentera här: