Lång dag igår

Igår han jag inte blogga något mer efter det inlägget jag gjorde när jag vankande. Det var jätte kul igår, men det hade kunnat varit bättre väder. Vi åkte till mormor och morfar vid 16.30. Vi fixade vagnen när vi kom dit och satt på björkar. Sen åkte vi in till Säter vid kl.18.00. När vi kom ditt blåste vi upp ballonger och jag hade sönder 4 st innan vi ens hade blåst upp alla ballonger så jag gav upp. Sen kom min moster och hon blev jätte överaskad. Sen åkte vi traktor och vagn tills klockan var 21.00 för man åkte liksom 3 varv allihopa och traktorena skulle börja åka vid 19.45. Sen åkte jag, Rasmus och pappa tillbaka med traktorn för att alla andra gick ut och åt och söp sig fulla. Så när vi kom till mormor och morfar så la vi in lite grejer som hade samlats kvar i vagnen, sen drog jag och pappa in till Säter igen för att jobba på deras mack. Så vi skulle stänga vid 00.00 men vi väntade på att mamma skulle ringa så vi stängde vid 01.30. Sen åkte vi hem och sov och jag somnade inte förns 04.30. 







Kommentera här: